نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1994
-
الف
+

بیوگرافی بازیگر نقش «داکتر» در سریال «کوبار»

در این گزارش با «پژمان بازغی» بازیگر نقش «داکتر» در سریال «کوبار» بیشتر آشنا شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «پژمان بازغی» بازیگر نقش «داکتر» در سریال در حال نشر «کوبار» متولد ۱۹ اسد (مرداد) سال 1353 خورشیدی در شهر تهران است.

آقای«بازغی» در دوران کودکی، به واسطهٔ شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد، ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده است.

وی هم‌زمان با پیروزی انقلاب 135 ایران به شهر «رشت» می‌رود.  پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود.

 هم چنان در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فلمش با نام «اعتراف» ساخته «مجید فهیم خواه» بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در سریال «آژانس دوستی» می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فلم‌هایی همچون«جوانی» و «بلوغ» و سریال «گمگشته» باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد.

این هنرمند ایرانی در سال 1397 در سریال «کوبار» نقش «داکتر» را بازی کرد.

داستان سریال «کوبار» در مورد معلمی جوان با بازی «ارمیا قاسمی» است که برای آموزش دادن به روستا می‌رود و در این روستا با عشق و علاقه فراوان به کودکان راه و رسم زندگی را آموزش می‌دهد که در این مسیر دشوار با اختلافات مختلفی روبرو می‌شود.

گفتنی است، سریال «کوبار» با هنرنمایی «پژمان بازغی» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر